Այս բայի համար ենթակա կարող են լինել խմբերին պատկանող բառերը`
երեխա
իգական սեռի անձ
ռոմանտիկ
ենթակայից հետո գրվում է ստորոգյալը` երևակայել
հետո գրվում է ուղիղ խնդիրը: Ուղիղ խնդիր կարող են լինել հետևյալ խմբերին պատկանող բառերը`
անգլերենում առանց նախդիրի` սուբյեկտ սուբյեկտների խումբ-ին(հայերենում տրական հոլովով)
Այս բայի համար ենթակա կարող են լինել խմբերին պատկանող բառերը`
երեխա/child
իգական սեռի անձ/female person
ռոմանտիկ/romantic
ենթակայից հետո գրվում է ստորոգյալը` երևակայել/imagine
հետո գրվում է ուղիղ խնդիրը: Ուղիղ խնդիր կարող են լինել հետևյալ խմբերին պատկանող բառերը`
անգլերենում առանց նախդիրի` սուբյեկտ սուբյեկտների խումբ/group of subjects-ին(հայերենում տրական հոլովով)
Այս բայի համար ենթակա կարող են լինել խմբերին պատկանող բառերը`
երեխա/ребёнок
իգական սեռի անձ/лицо женского пола
ռոմանտիկ/романтик
ենթակայից հետո գրվում է ստորոգյալը` երևակայել/вообразить
հետո գրվում է ուղիղ խնդիրը: Ուղիղ խնդիր կարող են լինել հետևյալ խմբերին պատկանող բառերը`
անգլերենում առանց նախդիրի` սուբյեկտ սուբյեկտների խումբ/субъект или группа субъектов-ին(հայերենում տրական հոլովով)
Այս բայի համար ենթակա կարող են լինել խմբերին պատկանող բառերը`
երեխա/երեխայ
իգական սեռի անձ/իգական սեռի անձ
ռոմանտիկ/ռոմանթիք
ենթակայից հետո գրվում է ստորոգյալը` երևակայել/երեւակայել
հետո գրվում է ուղիղ խնդիրը: Ուղիղ խնդիր կարող են լինել հետևյալ խմբերին պատկանող բառերը`
անգլերենում առանց նախդիրի` սուբյեկտ սուբյեկտների խումբ/սուբյեկտ սուբյեկտներու խումբ-ին(հայերենում տրական հոլովով)