1. Արտադրական և առևտրական ընկերությունների մրցելը տնտեսության ասպարեզում: Յուրաքանչյուրը ձգտում է փոքրացնել իր արտադրանքի ինքնարժեքը, բարձրացնել որակը, որը հնարավորություն է տալիս իջեցնել ապրանքի գինը շուկայում և մեծացնել վաճառվող ապրանքի ծավալը: Սահմանափակ շուկայի դեպքում այս մեծացումը կատարվում է ի հաշիվ իրեն հետ մրցակցող ընկերության: Այսինքն մրցակցի ապրանքի գնորդները սկսում են ապրանքներ գնել իրենից ապահովելով ավելի մեծ հասույթ:
2. Մասնավոր արտադրողների՝ ձեռնարկատերերի ևն միջև տեղի ունեցող պայքար՝ արտադրության ավելի լավ պայմանների հասնելու, ապրանքների ավելի շահավետ սպառման և առավելագույն շահույթի համար, կոնկուրենցիա:
Դասերը, որոնց պատկանում է |
Ենթատեսակները |